Vítejte v Creative Webdesign. Osobitá GRAFIKA, senzační webové STRÁNKY a inteligentní E-SHOPY. Strategie, kreativita, vývoj a marketing. Vše co pomůže růstu Vaší firmy.

Firemní identita

Víme, že celkový vzhled vašeho webu bude působit na city uživatelů a vytvoří dojem. Proto vymezíme značku tak, aby pozitivně ovlivnila smýšlení a chování uživatelů na vašich stránkách.

Máte na webu vlastní značku?

Každému webu vytváříme vlastní značku, aby uživatelům pomohla rozpoznat, kde se na webu nacházejí, a spolu s logem vytvářela identitu společnosti. Dobře víme, že značka je více než jen obrázek. Uživatelé potřebují vědět, zda mohou věřit tomu, že web nabízí něco důležitého a jedinečného. Identita je něco, co si lidé zapamatují a přetrvá v nich i potom, co dávno vypnuli své počítače. A stejně jako když kovbojové označkují své stádo koní tak ani značka společnosti nemůže být sundána, jakmile ji jednou pro uživatele vytvoříme. Abychom byli přesní, existuje v naší branži pojem redesign, který tento argument popírá. Při redesignu se však pohybujeme v určitých mantinelech původní značky.

Buďte si jistí - uživatelé váš web hodnotí

Vybudování důvěryhodné značky vyžaduje kladné hodnocení těchto pěti oblastí:

  • Kvalita obsahu. Obsahuje web to, co chci?
  • Snadnost použití. Lze jednoduše a efektivně najít to, co chci?
  • Rychlost. Jsou reakce webu rychlé?
  • Spokojenost. Je celkový dojem uspokojivý?
  • Hodnota značky. Nabízí web něco důležitého a jedinečného?

Hodnota značky a hlavně její odlišení od konkurence představují faktory, které uživatelé budou zkoušet rozeznat a srovnat.

Při našich sezeních rozmýšlíme, jaký dojem chcete vytvořit. A nalézáme hodnocení, jakého chce vaše společnost dosáhnout. Máme sestavený žebříček oblastí, které uživatelé hodnotí. Ze všeho nejdříve zhodnotí přínos vašeho webu, proto je prioritou kvalitní obsah. Uděláme průzkum, co má a nemá vaše veřejnost ráda, a vyšperkujeme plán k vybudování značky.

Nabízí vaše firma něco levnějšího nebo zábavnějšího? Ať už je vaše odlišnost jakákoliv, vždy bychom ji společnými silami měli přeložit do sdělení, které si uživatelé zapamatují. Je to právě značka, která jim sdělí, jaký pocit by si měli z vašeho webu odnést s sebou.

 

Pracovali jsme pro